מורה דרך בגליל - זכריה הלוי

פעמי גליל הינה חברת טיולים קטנה ומיוחדת במינה מהגליל העליון אשר מציעה מסלולי טיול ייחודיים ליחידים וקבוצות מכל הגילאים. הטיולים המוצעים תרים את ארץ ישראל, לאורכה ולרוחבה ומבטיחים חוויה של טעמים, ריחות, צלילים וסיפורים שיחרטו בזיכרון לזמן רב. אתם מוזמנים להיכנס לאתר החברה ולבחור מסלול ממגוון הטיולים המוצעים, או שפשוט תתקשרו ו"נתפור" לכם את הטיול לפי רצונכם.
החברה הוקמה על ידי מורה הדרך והמוזיקאי, זכריה הלוי (זכי), בעל ניסיון עשיר בהדרכה. זכי החל את דרכו כמדריך חבורות רחוב בחיפה וכמדריך קידום נוער בדרום ת"א, בהמשך למד הנחיית קבוצות באוניברסיטת ת"א ומוזיקה שורשית בבר-אילן. כיום, מורה דרך מוסמך מטעם משרד התיירות ומדריך "תו תקן" מטעם משרד החינוך. בנוסף לכל, זכי מדריך את אחד המסלולים "המיוחדים" שהחברה מציעה - מסלולים מוזיקליים - המסלולים משלבים בטיולים סדנאות ומופעים מוזיקליים שמעצימים את החוויה ביחד. 



המסלולים מתאימים גם לאירועים מיוחדים כגון: ימי הולדת משפחתיים (סבתא חוגגת 80), או סתם מפגש משפחתי (הדודה באה מאמריקה), טיול לפני גיוס, טיולי אבות ובנים לקראת בר-מצווה ומפגש חברים. כמו כן, ניתן למצא את מסלולי "המנהלים" הייחודיים - מסלולי גיבוש ואתגרים "התפורים" עבור מקבלי ההחלטות בארגון. צוות המדריכים בפעמי גליל מורכב ממורי דרך מוסמכים, מובילים בתחומם. פעמי גליל דוגלים במתן ערך חינוכי, חוויתי ותרבותי למטיילים, תוך חשיפת יופייה הנסתר של ארץ ישראל ומגוון אנשיה, בדגש על אהבת הארץ ושמירה על איכות הסביבה והנחלת ערכים אלו לדורות הבאים.
המסלולים אשר החברה מצעיה רחבים ומגוונים, ופרוסים בכל רחבי ארץ ישראל: חרמון, גולן ואצבע הגליל, גליל עליון וגליל מערבי, גליל תחתון, עמקים וגלבוע, כרמל, רמות מנשה והשרון, מישור החוף וגוש דן, הרי ירושלים והשפלה, ירושלים, ים המלח ומדבר יהודה, דרום הנגב והרי אילת.
בכל טיול של פעמי גליל, הלקוחות מקבלים יחס אישי ברמה הטובה ביותר והרבה אהבה. החברה משתדלת כמה שרק ניתן, להפוך כל אבן, ולהעניק למטיילים את הטיול הכי מיוחד. "אצלנו..." ,אומר זכי, המייסד והבעלים, "לעולם לא קופאים על השמרים, אנחנו תמיד מחפשים איך להיות מעניינים, מגוונים, אטרקטיביים ורלוונטיים עבור הלקוחות".





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מכתבי פיינברג וסיפור קצר על חמורים

בין סניף בנק למעיין - מסלול טיול בשבילי נחל ראש פינה ואתר השחזור של המושבה הישנה

מתחם בית המכס בשלהי תקופת המנדט - נקודת הדרכה בראש פינה