טרנד חדש בעיר - אל תעביר!

טרנד חדש בעיר פשט בעיר העתיקה בירושלים. רואים גוי/נוכרי/זר/אחר/''לא יהודי''. יורקים עליו. אם לא הייתי רואה את הכתבה הזאת

בהארץ. לא הייתי מאמין למשמע אוזניי ולמראה עיניי. אבל גם אני בעצמי ראיתי כשהובלתי קבוצה של חרדים בסימטאות העיר. הם דרכו, ניסו למחוק... ביזו וקיללו כל מה שאינו יהודי. כשפניתי לאחראי על הקבוצה בתואנה שיעשה כבר משהו או ''אני הולך''. הוא אמר לי ''מה אתה רוצה שאני אעשה? ככה אנו מצווים על פי היהדות''. ''מה זאת אומרת?'' שאלתי בתמיהה. ''כתוב'' הוא ענה בנונשלאנטיות והוסיף ציטוט: ''מחה תמחה את זכר עמלק...''. המשכתי איתם עד לפינת הרחוב ואמרתי להם: ''חברה מכאן אתם ממשיכים לבד... ושאלוהים (שלכם) יהיה עמכם''.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בין סניף בנק למעיין - מסלול טיול בשבילי נחל ראש פינה ואתר השחזור של המושבה הישנה

מכתבי פיינברג וסיפור קצר על חמורים

מתחם בית המכס בשלהי תקופת המנדט - נקודת הדרכה בראש פינה