!בואו נלך להופעה של ז'אן-פול סארטר

כן. היום יום הולדת של הפילוסוף ז'אן פול סארטר. שיטוט באחד מהבלוגים הקבועים שלי גילה לי שאכן היום יום ההולדת של מסייה סארטר... @

אז תעזבו אתכם מווטרס קשישא ותקראו ת'בלוג של הגברת הזאת. במקרה ולא השתכנעתם, למה לכם לוותר על ההופעה הזאת. אז הנה אני מצטט מישהו אחר ששם לי את המילים בפה, הנה... ''רוקרים צריך לראות בהופעה כשהם בשיא הקריירה, או כמה דקות אחריו. איחור שנמדד בעשורים הוא כבר לא אפנתי, הוא אסון. נדמה לי שרומן גארי כתב ב"עפיפונים" שכדי לשכוח מישהו באמת, צריך לפגוש אותו שוב... אל תפגעו בזכרונות שלכם לצד האפל של הירח, עזבו את הקשיש בשקט. תישארו בבית ושימו במערכת את הדיסק עם העטיפה שעליה מנסרת האור המפורסמת''. הכותב הזה שם לי ת'מילים בפה. הנה, תקראו את זה
רוג'ר ווטרס ואני

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בין סניף בנק למעיין - מסלול טיול בשבילי נחל ראש פינה ואתר השחזור של המושבה הישנה

מכתבי פיינברג וסיפור קצר על חמורים

מתחם בית המכס בשלהי תקופת המנדט - נקודת הדרכה בראש פינה